|
Οικογενειακή σειρά μυθοπλασίας.
«Τα καλύτερά μας χρόνια», τα πιο νοσταλγικά, αθώα και συναρπαστικά ζούμε στην ΕΡΤ1, μέσα από την οικογενειακή σειρά μυθοπλασίας, με πρωταγωνιστές τον Μελέτη Ηλία και την Κατερίνα Παπουτσάκη.
Λίγες μόνο ημέρες μετά το Πολυτεχνείο, μέσα από την αφήγηση του μικρού Άγγελου Αντωνόπουλου, οδηγούμαστε στην Ελλάδα της Μεταπολίτευσης, ξεκινώντας από τον Ιούλιο του 1974 με τον Αττίλα Ι στην Κύπρο.
Η σειρά μυθοπλασίας «σκαλίζει» με τρυφερότητα τις καθημερινές εμπειρίες της οικογένειας των Αντωνόπουλων αλλά και των αγαπημένων, πλέον, χαρακτήρων της γειτονιάς του Γκύζη, μιας γειτονιάς που ανανεώνεται στο πέρασμα των χρόνων.
Και αυτή τη σεζόν, η αφήγηση γίνεται μέσα από την ιδιαίτερη ματιά του Άγγελου, του μικρότερου γιου της οικογένειας, ο οποίος ξετυλίγει το νήμα των γεγονότων μαζί με τις μνήμες της εφηβείας του, με το ώριμο βλέμμα τού σήμερα. Καθώς αναπολεί με χιούμορ -και πάντα σε πρώτο πρόσωπο- το δεύτερο μισό της δεκαετίας του ’70, ο θεατής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει ταυτόχρονα τα πρώτα και πιο κρίσιμα χρόνια της αναδιαμόρφωσης του ελληνικού κράτους και της ελληνικής κοινωνίας.
Ο Στέλιος και η Μαίρη, όπως άλλωστε και τα περισσότερα πρόσωπα της ιστορίας μας, ακολουθώντας το πνεύμα της εποχής, ανασυντάσσονται και αναδιαμορφώνουν τα όνειρά τους. Εκείνος βρίσκεται απρόσμενα στο χείλος της καταστροφής, εγκαταλείπει τις φιλοδοξίες του και επιστρέφει εκεί που θεωρεί ότι ανήκει: στο Δημόσιο. Ωστόσο, ακόμα κι από την ταπεινή του θέση, θα ξαναβρεί το ανήσυχο πνεύμα του και θα το εκφράσει μέσα από τον συνδικαλισμό. Εκείνη απολαμβάνει τη ραγδαία εμπορική επιτυχία της μικρής μπουτίκ, που γίνεται πολύ δημοφιλής ακόμα και στους κοσμικούς κύκλους, ανοίγοντάς της τον δρόμο για καινούργιες εμπειρίες. Αρωγός σε αυτή την πορεία είναι η Ελληνογαλλίδα Ναντίν Μαρκάτου αλλά και η κόρη της, Ελπίδα, η οποία μετά την εκδίωξή της από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, ξεκινά καριέρα στις τηλεοπτικές σειρές της εποχής. Ο αδελφός της Αντώνης, μετά τη λήξη της στρατιωτικής θητείας του και την καθυστερημένη ολοκλήρωση των σπουδών στη Νομική, αποφασίζει να γίνει δημοσιογράφος και εντάσσεται στο δυναμικό της νέας εφημερίδας «Ελευθεροτυπία», που ανοίγει το καλοκαίρι του 1975.
Η Νανά, ύστερα από μια μεγάλη προδοσία, επιστρέφει στη γειτονιά. Όσο προσπαθεί να ξαναβρεί τα πατήματά της, ο Δημήτρης γίνεται ιδιοκτήτης τού άλλοτε καφενείου του κυρ Γιάννη, το οποίο μετατρέπει σε καφετέρια-μπαρ. Ίσως η Νανά να βρει στο πρόσωπό του αυτό που πάντα έψαχνε...
Την τηλεοπτική οικογένεια, μαζί με τον Μελέτη Ηλία και την Κατερίνα Παπουτσάκη στους ρόλους των γονιών, συμπληρώνουν η Υβόννη Μαλτέζου, η οποία υποδύεται τη γιαγιά Ερμιόνη, η Εριφύλη Κιτζόγλου ως πρωτότοκη κόρη και ο Δημήτρης Καπουράνης ως μεγάλος γιος.
Αναπάντεχη και ανατρεπτική είναι η είσοδος της ξαδέρφης από τους Γαργαλιάνους, της Αγγελικής, την οποία υποδύεται η Λίλα Μπακλέση.
Σε αυτά τα επεισόδια, απολαμβάνουμε και πάλι την Τζένη Θεωνά, ως Νανά, στην επιστροφή της από τη Θεσσαλονίκη.
Δείτε σήμερα:
Επεισόδιο 62ο «Η αγάπη είναι πιο δυνατή» & 63ο «Ου μοιχεύσεις»
«Η αγάπη είναι πιο δυνατή»
Η Μαίρη με την Ερμιόνη ανησυχούν για την απουσία της Ελπίδας και ο Στέλιος για τον παράφορο έρωτα του Δημήτρη με τη Λάουρα.
Η Ελπίδα έρχεται προ των ευθυνών της και νιώθει την ανάγκη να ψάξει για δουλειά. Ο Άγγελος βλέπει την Άννα με ένα άλλο αγόρι και αποφασίζει να την παρακολουθήσει. Σε αυτό το εγχείρημά του βοηθάει κι ο Μπάμπης. Ο Μάκης κάνει ντου στο ξενοδοχείο που είναι η Τούλα με τον κυρ Γιάννη, αλλά κι ο Αντώνης με τη Τζούλια, και τη λύση δίνει η αστυνομία.
«Ου μοιχεύσεις»
Ο νόμος περί μοιχείας, φέρνει σε αδιέξοδο τον κυρ Γιάννη και την Τούλα, οι οποίοι αποφασίζουν πως η αγάπη τους είναι πάνω από τους νόμους. Ο Μάκης δεν έχει την ίδια άποψη και μεσολαβεί ο Αντώνης αλλά και ο Στέλιος με τον Δημήτρη για να κατευνάσουν τα πνεύματα. Η Λάουρα εξομολογείται την αγάπη της για τον Δημήτρη στον παπά – Θόδωρα , ενώ η Τζούλια ξεσπάει στον Αντώνη και του αποκαλύπτει, πράγματα για τη ζωή της που εκείνος αγνοεί. Ο παπα – Θόδωρας μάταια προσπαθεί να επιβάλει την έκτη εντολή στο ποίμνιό του, αφού όλοι στη γειτονιά δείχνουν να έχουν παρασυρθεί στην παραζάλη του έρωτα.
Σκηνοθεσία: Νίκος Κρητικός Σενάριο: Νίκος Απειρανθίτης, Δώρα Μασκλαβάνου, Κατερίνα Μπέη. Παραγωγοί: Ναταλί Δούκα, Διονύσης Σαμιώτης Διεύθυνση φωτογραφίας: Βασίλης Κασβίκης Production designer: Δημήτρης Κατσίκης Ενδυματολόγος: Μαρία Κοντοδήμα Casting director: Σοφία Δημοπούλου, Φραγκίσκος Ξυδιανός Παραγωγή: Tanweer Productions Παίζουν: Μελέτης Ηλίας (Στέλιος), Κατερίνα Παπουτσάκη (Μαίρη), Υβόννη Μαλτέζου (Ερμιόνη), Τζένη Θεωνά (Νανά), Εριφύλη Κιτζόγλου (Ελπίδα), Δημήτρης Καπουράνης (Αντώνης), Μανώλης Γκίνης (Άγγελος), Ερρίκος Λίτσης (Νίκος), Μιχάλης Οικονόμου (Δημήτρης), Γιάννης Δρακόπουλος (παπα-Θόδωρας), Νατάσα Ασίκη (Πελαγία), Λίλα Μπακλέση(Αγγελική) Ρένος Χαραλαμπίδης (Βαγγέλης Παπαδόπουλος) Γιολάντα Μπαλαούρα (Ρούλα), Τόνια Σωτηροπούλου (Αντιγόνη), Ρένα Κυπριώτη (Ναντίν Μαρκάτου), Αλέξανδρος Ζουριδάκης(Κυρ Γιάννης), Έκτορας Φέρτης (Λούης), Αμέρικο Μέλης (Χάρης), Μάνια Γκουργιώτη (Αννα).
Guests (επ. 63ο): Αλέξανδρος Βαμβούκος (Ρεσεψιονίστ), Σάββας Γραμματικός (Μάκης), Εύα Ζύγκιρη (Λάουρα), Στάθης Κόικας (Άλκης), Ζωή Μουκούλη (Τούλα), Ανθίας Μπαλής (Αστυνομικός), Θανάσης Παπαγεωργίου (Αξιωματικός), Φωτεινή Παπαχριστοπούλου (κ. Σωτηροπούλου), Δέσποινα Πολυκανδρίτου (Σούλα), Άρης Σταύρου (Αστυνομικός)
Διαθέσιμο στο ERTFLIX.
|
|